IMPACT
– – – – – – – – –
Vores mission er ikke blot, at lave nye og forbedret produkter til storkøkkenbranchen. Vi har et mål om at gøre en forskel på mange flere niveauer, og til det har vi skabt IMPACT-serien. Det er produkter med induktion, som helt fra det første tanke i designfasen til de står i storkøkkenerne er gennemtænkt til, at gøre en forskel i en travl hverdag. Undervejs i processen har vi fokus på hele værdikæden og det stopper ikke, når vi sender produktet til kunden. Vi vil gerne være med til at sætte et fælles grønt aftryk for os alle. Det er vores fælles bidrag til en bedre hverdag for os og dem, som kommer efter os – det betyder nemlig noget!
Når vi designer vores produkter har vi 4 grundsten, som alle spiller ind i designfasen, så vi sikrer at de nye produkter, som vi bringer til markedet lever op til markedets krav. Samtidig er det en sikring for os, så vi ved, at vi kan producere vores produkter langt ud i fremtiden med høj standard og et fortsat fokus på, at kunne optimere produktionen i en mere bæredygtig retning!

INNOVATION
Vi arbejder med en innovativ tankegang, som sikrer at vores produkter altid produceres mest effektivt i forhold til materialer og arbejdsgange. Dette tager udgangspunkt i den nyeste teknologi og et højt fagligt vidensniveau. Samtidig skal designtænkning sikre, at kendte udfordringer gøres til løsningsbaserede produkter fra professionelle til professionelle!

SKALERBARHED
Vi arbejder med skalerbarhed og smidighed for at sikre, at vores produktion, produkter og medarbejdere altid kan tilpasse sig markedets behov. Skalerbarhed skal også afspejle sig i produkterne, så det kan hjælpe kunderne med at skalere op på deres vej til toppen af deres drømme!

OPTIMERING
Vi arbejder med optimering i produkter og processer. Vi vil bygge produkter, der optimerer madlavningen i storkøkkenerne. Vores produkter skal skabe en hverdag, som er lettere, bedre og med flere smil. Samtidig skal produkterne give mulighed for at optimere dagligdagens processer – både hos kunderne og internt hos os!

BÆREDYGTIGHED
Vi arbejder med bæredygtighed, som en naturlig del af den verden, vi er en del af og skal tage et medansvar for. Vi indtænker bæredygtighed i 3 overskrifter; miljø, social og økonomisk. Vi vil sætte nye bæredygtige standarder ved at bruge induktion, som den bærende kraft i vores produkter, men også med de fordele som vores produktion og medarbejdere giver os!
Værdien af vores 4 grundsten og fordelene ved induktion skaber et godt fundament for at sikre vores brugere en bedre hverdag på flere områder. Vi vil gerne anerkende de køkkener, som tager det gode valg! Det gør vi ved at italesætte fordelene og gøre dem synlige for køkkenerne, medarbejderne og deres gæster. Her har vi skabt People, Planet & Profit, som er vores overskrifter for det gode valg;

PEOPLE
Produktet har fokus på at give medarbejderne et bedre arbejdsmiljø i en travl hverdag. Med udgangspunkt i en meget høj effektivitet forbedres processer og afhjælper de stressende belastninger på dagen. Det udleder mindst muligt varme til omgivelserne og minimerer muligheden markant for brandskader for personalet.

PLANET
Produktet har fokus på at formindske udledningen af CO2 i atmosfæren. Produktet er blandt branchens mest effektive med en utrolig høj virkningsgrad. Det er med til at sikre, at produktet bruger mindst muligt energi og derved udleder mindst mulig CO2, så vi passer på vores planet.

PROFIT
Produktet har fokus på at sikre den bedst mulige driftsøkonomi for køkkenet. Produktet giver mulighed for bedre og kortere arbejdsprocesser og lavere omkostninger til daglig drift, grundet den høje virkningsgrad. Produktet er designet til at sikre optimal langsigtet drift, så det er en god investering for køkkenet.

fælles impact
I samspillet mellem disse 3 vigtige områder, har vi skabt en anerkendelse til køkkenet, så de kan vise, at de har taget et godt valg. Derfor modtager de, sammen med produktet, en indrammet anerkendelse med serienummeret på deres produkt, som er en del af vores IMPACT-serie. Så kan de offentligt gå ud og vise, at i deres køkken har de taget et godt valg. For et godt valg bliver kun bedre, hvis man husker at fortælle omverdenen, at man har gjort det!


den fælles belønning!
VI SIGER MANGE TAK! Med det gode valg tager køkkenet ansvar for en fælles grønnere fremtid, så det gør vi selvfølgelig også! For at fejre deres gode valg har vi fået plantet 3 træer per produkt fra IMPACT-serien, som over de næste mange år vil hjælpe til en grønnere planet! Træerne kommer minimum til at pryde den danske natur i de kommende 10 år, hvor de samlet vil optage mindst 240 kg. CO2. Det er en del af den samlede IMPACT, som fælles gode valg giver – det er fedt!
